Just när du trodde det var över...

... inte bara med att jag bloggar utan också med stressen. Helgen som skulle bli en LUGN helg har nu förvandlats till en med extremt pressat schema med båtfixning, släktmiddag och bröllopssjungning. Mitt liv är lite för mycket ibland.
Idag fyller min lilla syster 11, och tillsammans med mig fick hon en plattång :D då blev jag glad :)
Sen efter skolan idag gick jag runt lite på stan och kollade. En gång råkade jag gå in i en affär som verkade ha jättefina grejer. Det hade de. Och dyra... den första tröjan jag såg på kostade 1300 kr :S och det var bara jag och en expedit i den lilla affären som typ kom förbi och sa "kan jag hjälpa dig med något?". Usch, sånt är så pinsamt :S jaja ;)
Sen åt vi födelsedagsmiddag på Solstugan på Kungsholmen. Åh, allt var jättegott där, så var det sol också <3
Eftresom all stress inte gått över så har heller inte tröttheten gjort det... det blir nog godnatt för mig snart... godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0