jwo

På Gotland var det härligt <3 för det mesta... orkar inte skriva så mycket mer...
Idag hade vi först idrott då vi övade dansen till Dans På Gården i skolan på torsdag. haha, det var faktiskt lite roligt. Vi hade för lite tid för att öva in en seriös dans, så... haha :P
Vi slutade lite extra tidigt, så efter idrotten gick jag, Carro, Klara, Greta, Alva och Anna till 7-eleven och greta och alva köpte slush, jag köpte min nya älskling caffe-cooler och Carro köpte Ben'n'Jennyglass <3 så satt vi i solen och mumsade <3
Sedan på engelskan såg vi på film, och så fick några en galen idé om att klassen skulle övernatta i skolan i en gympasal på måndag. Haha, det kanske blir av x) det skulle vara hur kul som helst :D
På spanskan fick vi först tillbaka vårt prov (jag hade 79/80, yheeeeah) och sen fick vi se Alvin och gänget 2 med dålig kvalité dubbat till spanska utan text xD haha, vi fattade ingenting.
Sen fick vi sluta för dagen, för lärarna skulle hämta de nya datorerna som precis kommit till vår skola :D då åkte vi hem till Greta och gjorde läxor och spelade Super Smash Brawl eller något :P det var ganskla kul.
Och nu väntar mer läxor, men snart är det över (:S) :*

Kommentarer
Postat av: Greta

Ben'n'Jennys! HAAHAHAHA :d

2010-06-01 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0