Mjamm.

Mitt nya uttryck för sånt som är gott ;)
Men hörni, det är fredag! Gud så skönt det känns. Nästa vecka blir hektisk med typ 4 prov, men sen är det typ inget kvar innan LOOVEEET!! :D gud så jag längtar :D <3
Efter skolan idag åkte jag till Alvik och träffade min bästa Louise. Vi pratade, skrattade, grät och herregud vad jag älskar dig! <3
När jag kom hem så åt vi mumsigt grillat, sen åkte vi in till min utvecklingsstörde farbror på hans gruppboende för att fira att han fyllde år. Jag har säkert nämnt det, men jag älskar utvecklingsstörda! De är ofta så gulliga och liksom... hur ska jag säga... inte som andra. Det är nog det som får mig att tycka om dem så mycket! Jag skulle absolut kunna tänka mig att jobba som personlig assistent i framtiden :)
Men nuu börjar det bli dags att sluta, men nu får ni ha ett jättemysigt fredagsmys, det är ni värda! puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: louise

jag älskar dig med, bruden <3

2010-05-22 @ 17:00:09
Postat av: louise

jag älskar dig med, bruden <3

2010-05-22 @ 17:01:46
Postat av: louise

jag älskar dig med, bästa ella <3

2010-05-22 @ 17:03:14
Postat av: louise

HAHA! ojdå

2010-05-22 @ 17:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0