Nu är det hejdå, fast inte på samma sätt som förra...

Idag åker jag och min teater till Gotland! :D Det ska bli så kul, vi har redan kommit varandra ganska nära i gruppen, och nu kommer det bli ännu bättre :) Vi ska på en teaterfestival över helgen, blir tillbaka på måndag. De som kommer att medverka är två grupper från Solna, två från Göteborg, två från Kalmar (om jag inte minns fel), två från Visby och två från Gotländska landsbygden. Det blir nog jättekul! Haha, jag undrar hur mycket en stockholmare som jag kommer förstå vad de från Gotländska landsbygden säger ;D men jag är ju faktiskt född på Gotland, så jag borde ju förstå det... ;)
Jaja, jag har jättemycket tid kvar tills jag ska gå, och väldigt lite att skriva om, så jag tror det är dags att hitta på något annat nu. Pussar och kramar från en gotländsk inföding (haha not :P eller, beror på hur man ser det, jag föddes ju faktiskt där, fast det var när mina föräldrar var på semester, och två dagar senare åkte jag hem till stockholm ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0