ojoj, tiden rinner iväg, hinner inte komma på rubriknamn

Det jag menade med gårdagens rubrik är att jag ska ha konsert idag också. igår var det ju konsert med skolan i Konserthuset. Det blev faktiskt bättre än jag trodde :) och haha, på Sakta vi gå genom stan så skulle det vara allsång, men ingen ur kören kunde den och de i publiken hade inte fått något texthäfte ;P och så var det typ 4 verser så alla typ "hmm... lalala... sakta.... eetjalala... staan" ;D
Hur so helst, idag ska min storebror som går ut nian ha sin avslutningskonsert och den kommer nog bli hur vacker och tårfylld som helst. MEN. Jag kan inte komma. För jag har en egen konsert. Mina två fina violinistvänner Anna och Louise ska vara solister, och jag med massa andra stråkmusiker ska vara deras komporkester. Men det är en svår och fin grej vi ska spela som jag har fått öva länge på, Bachs violinkonsert i D-moll, så ni får gärna komma och titta i Ekensbergskyrkan ikväll klockan sex :) Jag har faktiskt ett nästan solo på ett ställe ;)
Nu är det dags att gå, men ha en bra dag allihopa! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0