avföring.

hela kvällen blev PHett PHail (observera ph-na).

Föörst så skulle jag gå på orkester. Men det kunde jag inte för att jag var tvungen att plugga spanska till typ terminens största prov imorgon. Sen när jag väl hade stannat hemma så fastnade jag såklart vid facebook så att det knappt blev av med plugg. Sen så ville jag sova hos min vän och bebbe Louise. Men det fick jag inte för skojjepellen pappa. Så skulle vi försöka chatta på facebook. Men det skulle såklart hålla på och krångla. Så vi tänkte ses på msn istället. Gissa om det ville funka. När allt till slut ville fungera så skulle Louise sova.

DET VAR MIN KVÄLL och idag så var vi i Globen. HIHIHIHI. Så har vi bokat biljetter till harry potter-premiären. HIHIHI. Nej, just det, jag var ju deppig...

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Louisan

Rubriken <3

2010-11-11 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0