español es bonito <3

En el fin de la semana tengo qué hacer 2 cosas:
Estudiaaaaa -.-
Baka och sälja bullar till klasskassan

Nu ska jag sluta vara så jobbig och tvinga alla som inte har spanska att hålla på med google translate... men det är ett fint språk. :))

Vi hade uppsatsskrivning i svenskan idag, och så fick vi veta betygen från våra självbiografier. Jag blev glad. Sen så blev Alva och jag klara med vårt motionsprogram i idrotten. Då blev jag mer glad. Till slut såg jag en fin dikt i syrrans KP. Nu är jag glad :D

Dikten:
Gräset liknar grön soja
SKOJA!

Godnatt på er <3

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Om man är cool på språk så behöver man inte Google translate!

Vaddå, jag fick inte veta om min självis biogrfis??

2010-11-18 @ 21:39:20
Postat av: Luisa

En en fin de semana quisiera estar contigo, pero tengo que celebrar mi tía en Karlstad que cumple 40 años :/ aburrido...

2010-11-19 @ 15:08:10
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0