Förlåt för lite depp-inlägg igår men ja,

jag klarar mig.

Jag måste bara säga, jag brukar inte kolla på min statistik så ofta, men igår fick jag för mig att göra det och såg att jag hade 11 unika besökare i fredags. Jag blev jätteförvånad, att ni är så många! Sen blev jag också nyfiken vilka ni är, så får jag be er om en sak?
Kommentera det här inlägget och säg vem du är, gärna hur du har hittat hit (trots att jag aldrig länkar till bloggen i kommentarer och har stängt av från sökmotorer) och vad du tycker är bra med min blogg.
Skulle ni kunna göra det? Då vore jag gladare än gladast :D
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tovalisaa

Jag är: mig själv

Jag hittade din blogg: genom dig

Jag tycker om bloggen för att: för att DU bloggar på den :)♥

2010-11-16 @ 19:55:50
URL: http://www.tovalisaa.blogspot.com
Postat av: louise

1. din bästisfestis!

2. för att jag frågade dig i december 2008 för jag trodde att eftersom jag hade en blogg och du verkade lik mig så hade säkert du en också

3. för att jag gillar ditt sätt att skriva och för att jag gillar dig <3

2010-11-16 @ 22:01:36
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Alven - the one and only

1. TIHIHIH

2. HÖHÖHÖ

3. SA HÄSTEN

2010-11-16 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0