Första söndan i advent, är det första ljuset tänt

en adventssång från en tid som är förbi och som jag saknar

Idag har jag faktiskt knappt gjort något som har med advent/jul att göra, haha, jag har nästan glömt bort att det är 1a advent idag, men jag har haft det roligt ändå!
Teaterrepet gick bra, måste säga att jag verkligen ÄLSKAR mig teatergrupp! <3 (som tydligen har fått namnet Teatergruppen Sjutusan... hmm... vi får nog ändra på det :P)
När jag kom hem så ville jag baka muffins som Hannapanna från teatern hade tipsat mig om, klicka på länken för att komma till receptet: (jag är för oteknisk för att länka i ord) http://www.ica.se/recept?recipeid=712976 , de är jättegoda att ha som mellanmål och så är de väldigt nyttiga för att vara muffins! :)

Såhär blev mina iaf (haha, ni kan ignorera mitt utseende)




nu ska jag mumsa lite och vänta på att la familia ska komma hem från en massa konserter, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: MANDYMAN

ÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD GOOOOOOOOOTT!

2010-11-28 @ 17:53:31
URL: http://www.tovalisaa.blogspot.com
Postat av: Alven - the one and only

Länka i ord? haha, wtf's that??

2010-11-28 @ 18:48:34
Postat av: Anonym

Att man sätter in länken i ett ord. T.e.x. Klicka här! (när man klickar där kommer man till stället som var tänkt:P)

2010-11-30 @ 20:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0