FULL VINTER!

som min pappa plötsligt utropade i bilen igår ;) och det är det faktiskt.


Btw, jag mår faktiskt lite bättre nu :)

Mornarna är värst, usch, halvförkylda novembermornar är inte att leka med :P -.- (:P till uttrycket, -.- till själva saken)

Men det är faktisk ganska mysigt med snö när man går ute med sina dubbla strumpbyxor, kängor och dunjacka och får fina snöflingor i håret <3 och, alva blir nog sur om jag inte tillägger detta, så kan man ju åka pulkaa! ;D

nu ska jag gå och... vet inte. skaffa mig ett liv kanske. HAHA, nejmen jag har faktiskt det... ibland.
Okej aja puss och godnatt och hejdå och skummish-inlägg på er!

Kommentarer
Postat av: Louisi

Ja, morgnarna suger när man är förkyld!! nästan så att jag funderar på att sluta vara morgonmänniska... haha, det kommer nog tillbaka när jag blir frisk!

Krya på dig <3

2010-11-26 @ 15:51:45
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Alven - the one and only

Du hade tur, nästa gång kommer du inte undan så lätt..

Du glömde SKJÄRTLAPP!!

2010-11-27 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0