GLAD til 100000!

ÅÅÅÅH, asså jag är bara så GLAD! Allt är bara så bra just nu:

  • Jag ska få åka till Skottland och besöka platserna där Harry Potter spelades in
  • Jag fick MVG på biologiprovet
  • En till grejja som jag inte vill säga här, men som jag är OTROLIGT stolt och glad över
  • Bara allt allmänt annat bra som händer
Åh, hurraaa! Jag gick rutn som en solstråle hela efetrmiddagen, och på SOn så skrattade jag rumpan av mig (HAHA fint försvenskat uttryck) med Alva till årets tre bästa skämt:

Hur vet man att en bil är från Turkiet? SVAR: På vindruteTURKarna!!!
Hur vet man att en bil är från Polen? SVAR: PåLacken!!!
Ööh, du börje, vet du vad klockan är? Neej, men jag har en knapp som är ur!!!

HAHAHAHA JAG DÖÖÖR... det var iaf roligt då xD

Nu ska jag gå och spela bas och läsa Harry Potter. Läxor får bli en tråkigare dag. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Klara

Ha ha!! Det sista skämtet är min pappas bästa skämt!!! :D

2010-11-23 @ 18:25:38
URL: http://smileatmystyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0