hej hopp!

fast jag orkar inte hoppa, känner mig lite hängig och har en feeling att en förkyldning är på väg. Nu vet ni! fett spännande jag vet...

Igår sov Gretish här, det var vuxenparty hos henne så då ville hon hålla sig borta ;) det var roligt! Vi spelde coolaste spelet Första Klass och såg på Prince of Persia. Den var lite rörig men ganska bra. :)

Imorgon ska jag och Alva visa upp vårt motionsprogram för alla tjejer i klassen på idrotten. haha hjälp :S hoppas jag är lite piggare då :P nu så måste jag räkna matte och göra engelskagrejs, slösade bort hela dagen på harry potter igår ;) men det var det värt!
hävv ö najs dej!

Kommentarer
Postat av: Louisan

Åhnej, hoppas inte att du blir förkyld<3

2010-11-21 @ 15:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0