ibland är det lite joppikt

Lyssnar på mozarts requiem och saknar
saknar repetitionerna
saknar att se låtsascoola fjortonåringar gå omkring med noter till ett av mozarts mest fantastiska verk
saknar genrepet när jag insåg att det var sånt här jag ville hålla på med i mitt liv
Åh, jag måste bli musiker
det bara är så

men, tänk om jag misslyckas?
slösar bort hela min utbildning på att spela en massa bas bara för att sen inse att jag aldrig kommer slå igenom och lyckas.

Det är svårt det där.

Tack och lov att jag inte går i nian och måste välja än.



ni ser, Ella kan också låtsas vara lite djup. fast misslyckas ganska grovt.

Kommentarer
Postat av: Guess who?

Hur lång tid man än spenderar med en grejj, sålänge man älskar det man gör så är det inte bortslösad tid. Och du gillar ju bas, så hur vet du att meningen med livet inte är att spela bas? tänk om det är ditt öde..

2010-11-22 @ 19:04:33
Postat av: louise

klart att du kommer bli musiker. och även om det finns en pytteliten chans/risk att det inte blir så, så kommer det bli bra till sist vad du än väljer.

och det här var som vanligt fint skrivet. inte töntigt eller mainstream som det lätt blir! <3

2010-11-22 @ 20:55:15
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: louise

klart att du kommer bli musiker. och även om det finns en pytteliten chans/risk att det inte blir så, så kommer det bli bra till sist vad du än väljer.

och det här var som vanligt fint skrivet. inte töntigt eller mainstream som det lätt blir! <3

2010-11-22 @ 20:55:47
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: MANDYMAN

haha men snällt louise, " det finns en pytteliten chans/risk att det blir så" ;)



SÅKLART DU KOMMER BLI MUSIKER ELLA! BARA SATSA, ÖVA, TRO PÅ DIG SJÄLV, GE ALDRIG UPP OCH BLICKA FRAMÅT SÅ HAR DU ALLA CHANSER I VÄRLDEN!

<3

2010-11-22 @ 22:41:11
URL: http://www.tovalisaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0