Nu är det sådär jättemycket att göra igen.

- 270 sidor i engelskaboken (till onsdag)
- biologiprov på matspjälkning och blodomlopp (till onsdag)
- matteläxa
- SO-läxa (till fredag)
- ett helt motionsprogram som är ca 10 min långt (till måndag)
- 150 sidor i svenskaboken (till nästa onsdag)
- svenskauppsats och engelskauppsatsskrivning (till någon gång snart)
- matteprov (till om några veckor)
osv...


Är det konstigt att jag typ har slutat tänka? (som ni märker orkar jag inte ens hålla roligheten på bloggen uppe...)

Kommentarer
Postat av: Mandyman

lider med diiig ella, har tyo lika mycket jag å.. :(



men snaaart är det juuul och dååååduuuu :D

2010-11-16 @ 00:13:52
URL: http://www.tovalisaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0