Skridskobana med isvind.

jag kan nog inte berätta tydligare hur stan är just nu. haha, det var ännu värre igår, då gick jag på en väg som var grusad först, men sen svängde jag in på en gata som inte var grusad, och tro mig, jag stod stilla men åkte fram av vinden och isbanan (/trottoaren). Haha, helt sjukt. Men så går det om det först regnar och sen blir minusgrader :P

Asså, min skula är lite knasig. Först en vecka med typ 3-4 prov/viktiga stora arbeten som ska vara klara, sen en och en halv vecka utan någonting, sen samma sak igen. Lärarna = bäst på att prata med varandra... fast kanske inte riktigt -.- bästa vecka är det en prov-vecka igen. Hurra.

Men hörni! Nu ska vi (jag) inte sura, det är ju första advent på söndag! Hihi, och det är exakt en månad kvar till juulafton :D GUD så härligt det ska bli med lov! Men föörst blir det lucia i övermängder, första är nästa torsdag (?!). Men det blir nog kult.

Nuu har jag inget mer att skriva
jag ska nog gå och lyssna på en skiva
(avslut a lá Klara)

Kommentarer
Postat av: Losi

Haha, vilket fint klara-slut ;)

2010-11-25 @ 07:33:36
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0