SL hatar mig.

Idag när jag var på väg hem från sånglektionen lyckades jag missa de tre olika bussarna som tar mig hem, och alla tre är i halvtimmestrafik. Mjamm.

Asså... jag är lite tonåringsknozig. (JANIVETJUHURDETÄRMEDALLAHORMOOONEEEERSOMHÄRJARIKROPPENITÅNNÅÅÅREEEN) nejmen ja.
Jag är hungrig hela tiden. Och äter hela tiden. Och växer hela tiden. h.ö.h.ö, ser ni något samband?
Fast annars är jag nog inte så skum. Tystnad uppstår. Haha, nejmen jag vet inte.

VARSÅGODA, LITE LIVSFOLISOFI A LÁ ELLA

Nu ska jag skuta vara så mystisk. Jag hade spanskaskrivning idag. Terminsbetygsavgörande (längre ord har ni väl aldrig sett?). Vi ska till USA med vår klass i nian. Det fattas bara hundra tusen. Grejtflejt (haha, typ great-flöjt).

Godnatt. <3

Kommentarer
Postat av: louise

inte behöver du skuta vara mystisk. jag gillar mystisk, eller, jag gillar allt <3

2010-11-12 @ 22:39:48
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0