tänk hur lycklig man kan bli av en bok.

Min Harry-Potter-abstinens har bara vuxit sig starkare de senaste veckorna, och igår var det verkligen panik. Jag höll redan på att läsa två böcker i skolan, så jag tvingade mig själv att läsa ut den ena igår kväll och när jag äntligen blev klar en stund in på natten så kunde jag äntligen fortsätta i mitten av trean där jag blev tvungen att avbryta pga att jag aldrig hade tid att läsa för ett tag sedan.

Hela natten/morgonen/dagen (okej, inte hela nagtten då...) har jag tillbringat uppe på mitt rum och sträckläst. Trollstaven jag fick på min elfte födelsedag fick förstås också vara med.

Harry Potter och alla de andra är SÅ välkomna tillbaka in i mitt liv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0