Tomte/rödluvan-kinder

har jag haft idag -.- kult kult

I början av dagen mådde jag lite sådär, hade feber och så (jag satt typ mot element i fleecetröja och frös), men framåt eftermiddagen så blev det lite bättre. Jag gick tidigare från skolan för att ha genrep med min coola teatergrupp :D
som vanligt när det gäller vår vackra kulturskola så skulle vi samlas en timme innan det var beräknat att vi ens skulle börja repa, och så blev allt jätteförsenat också... suck. Men vi roade oss själva med min nya favvolek "en blå, vadå? en blå, vadå? en blå, jaha, en blå!" ;D och annat skojigt. min teatergrupp är bääst <3

Ja, jag kom hem för inte så länge sen och nu är jag tröööött och ska sova ut. Imorgon blir det julföreställning! :D
Puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: lous

haha, dina kinder :) älskar dig<3

2010-11-29 @ 21:50:04
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0