Viernes <3

haha, asså vad är det med mig och spanska? :P

Hursomhelst, det är fredag mina vänner! :D På musiklektionen så blev Östen (musikläraren) typ sjuk och var tvungen att gå när vi knappt ens hade börjat, så vi fick klara oss på egen hand, och alla ville att jag skulle dirigera? Haha, det gick väl sådär men det var iaf ganska kul! ;D
Sen på hemkunskapen så skulle vi baka småkakor och jag och joanna var lite buusiga och råkade göra några kakor för många. Okej asså tro inte att vi gjorde typ tunsen stycken, men ja, några fler än de skulle bli iaf... Haha ;)

Men ja, det var min inte alltför tråkiga dag. Nu fick jag värsta infallet och blev jättesugen på att baka bröd. Haha! Ska kanske göra det, jag får passa på när det inte är för mycket läxor att ta tag i...
Tjo tjim din skäggtrimm (citat av min coola kusinvitamin xD <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0