10-10-10

Haha, det var faktiskt jätteinspirerande att kolla i arkivet ;D

Ja, idag får jag väl försöka skriva klart den där helvetesprylen. Nej, förlåt, men den är jobbig (jag pratar om min självbiografi vi skriver i skolan om någon missat det).

Det är så konstigt, för man minns så mycket, men ändå så lite av sitt liv. Vad ska jag skriva om, vad ska jag inte skriva om? Hade det varit för min skull hade jag kunnat skriva ner varenda andetag - Om jag hade haft tid - för att ha kvar, bevara, minnas, lära av erfarenheter o.s.v. Men nu ska någon behöva orka läsa det också. Den är ganska konstigt skriven, och ibland vet jag inte vart jag har mig själv. Vad som är jag och vad som inte är jag. Det är som i sexan. Jag visste inte vad som var jag, jag ville vara annorlunda, speciell, "mig själv". Jag hade konstiga kläder, skrev konstigt och trodde att det var "jag". Ibland tror jag mig nu ha hittat mig själv. Ibland inte.


MENMEN. Nu vill jag att loppsie ska höra av sig och så ska jag fortsätta skriva.

// Ellcorn E:-# (till dig, Louise)

Kommentarer
Postat av: Loppsie

Fint skrivet i kursivt! Tack för hälsningen ;) pussgurkor & kram-morötter brukade jag skriva... Haha

2010-10-10 @ 13:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0