AFB (anonyma facebookberoende)

höhöh det är jag i ett nötskal... tyvärr... -.-

Okej, jag måste bara säga en.... tv.. tre saker. ;) Det första är att jag blir SÅ sur på min svenskalärare som typ är fast i 1900-talets grammatik och t.ex påstår att uppochner inte får skriva sammansatt TROTS att det står i svenska ordboken! Så man får SÄMRE BETYG av att skriva saker som egentligen är RÄTT! Usch vad arg jag blir!
Det andra är att jag testade en facebookfri dag igår, och det var så himla skönt! Lite jobbigt också för en fb-beroende som jag... :$ men jag lyckades i alla fall! :D
det tredje är att ÅRETS FÖRSTA SNÖ HAR ANLÄNT TILL STOCKHOLM!!! :D:D:D:D faast, årets vinter sägs ju ska bli den kallaste på 1000 år, inte för att jag tror på det, men det kan nog ädå bli rätt kallt... Hej dubbla långkalsonger en vardagsmorgon på väg till skolan! jaja ;)

Nu är det school time, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Louisi

Fb-fri dag, bra gjort! ;)

2010-10-22 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0