Åh...

Jag var i skolan idag. Det var väl sådär.
Jag var på sånglektion idag. Det var väl trevligt.
Jag missade och missuppfattade bussen och kom alldeles fel och fick vänta nästan en halvtimme själv iklädd för tunna kläder i 2 grader och frost. Det var väl inte alls trevligt.

Nu är jag kall. Och trött. Och JÄTTEGLAD, föör aaaatt.... jag och Louise ska till helgen åka och hälsa på vår stråklägerkompis amandis i dalarna! :D :D :D det är under älgjakten, haha, så vi får typ sitta där och låtsas att vi inte finns samtidigt som vi kommer typ fnissa ihjäl oss om jag känner oss rätt ;D

Men ja. Jag måste nog börja packa lite redan nu, det där med fritid är det ju inte så mycket med nuförtiden. Så puss och kram och hej och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0