För att jag har tråkigt och för att jag typ aldrig gjort någon sån här...

Färg: ljusa pastell <3 (åh vad tantig jag låter)
Mat: Medelhavsmat och grillat med klyftpotatis <3
Band: jaadu... får nog bli kent
Film: hmm, bra jag är på det här...
Bok: Hungerspelen och Harry Potter <3
Sport: öh... räknas promenad? (a)
Årstid: UnderbaraÄlskadeSommar
Veckodag: Freedag :D
Glassmak: citronsorbet
Tid på dygnet: Hmm... klockan elva, efter antingen en lång myssovmorgon eller under en trevlig skoldag (:

3 för tillfället:
Humör:
jag vet faktiskt inte riktigt...
Kläder: lila strumpbyxor, svart tröja+kjol
Irritationsobjekt: just nu inget särskilt, men annars folk som får lida av att andra mår dåligt eller är sjuka i huvudet


6 senaste:
Mat: Frukost :)
Dryck: vatten
Biltur: Det måste nog vara turen från Rörbäcksnäs till Mora med Louisi och Amandi <3
Kyss: Öh...
Spelad låt: Apocalyptica - Ruska (åh jag blir typ lycklig och ledsen på samma gång av att höra dem, helt fantastiska!)
TV-program: Oj, jag som knappt kollar på tv...

4 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: haha nej?
Brutit mot lagen: Nedå, här ser ni en good girl (a)
Blivit arresterad: nepps kepps
Varit med på TV: haha tror inte det...

4 nej tack:

Kläder: Haremsbyxor...
Mat: Lever...
Musik: Dansband och typ som musik som alla andra gillar... HAHA
Dryck: Alkohol

4 saker:
Du gjorde igår kväll: tittade på film, spelade bas, lyssnade på musik, facebook...
Du kan höra just nu: tinnitusen, mozart a'la turca spelad av självaste syster-yster, pappa som diskar, kaminen
Du inte kan leva utan: Vänner, kontrabas, Mat och vatten (?)
Du gör när du har tråkigt: Övar baaas, läser och är inne på facebook och bloggar som vilken annan tönt som helst :P

3 personer:
Du kan berätta allt för: de fina som vet vilka dem är <3
Du tycker om: se ovan
Du inte gillar: dummisar...

2 val:
Kaffe eller te: Kaffee <3
Vår eller höst: Våren, den är glad hela tiden, när höstens fina löv försvinner kommer bara grått slask...

1 önskan: höhöh fred på jorden :P



haha töntig jag är, och till Louise, klart jag har :DDDD
Poss o kråm

Kommentarer
Postat av: Zigge - the one and only

Äru HÖHÖHÖHig eller?

HAHAHAHAHAHAHAHA

HÖHÖHÖHÖHÖ

HIHIHIHIH

HHEHEHE

KISHISHIOSHO

HOHOHOH

HÖHÖHÖH

2010-10-24 @ 15:27:58
Postat av: louise

senaste kyssen var ju med MIG! ;D

om teaterpussar mellan bästisar räknas... haha

2010-10-24 @ 20:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0