jihuu

igår kväll var jag och lyssnade på den här coola tjejen



Esperanza Spalding, kontrabasist och sångerska. GRYM är hon, och har sin egen coola musikstil olikt allt annat jag tidigare hört! Lite jazzinspirerat, och tillsammans med stråkmusiker och piano. Åh, det var verkligen jättehärfigt!:D

och idag så började Höstlovsorkestern! Jag har aldrig varit med där tidiagre, men jag har hört mycket bra om det, och det var verkligen så kul som jag trodde! Jag har spelat på min älskling hela dagen och träffat många nya människor. En toppendag helt enkelt! :D

Gud vad snabbt det blir mörkt nu när det är vintertid! Menmen, man fick sova en timme extra iaf. (:
Puss och kram yllegarn!

Kommentarer
Postat av: louise

hon ser cool ut! du är också cool med din bas!

2010-10-31 @ 21:53:24
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0