misigt <3

Hej på er!
Skumt att typ alla bloggar från blogg.se var döda förut idag? :S jaja

Idag var en trevlig dag! Vaknade upp och såg solen skina över alla fina höstfärger på träden <3 haha, poetisk jag är ;) Och så frågade min vän Louise om vi skulle ta en promenad i vårt fina bostadsområde, och det klart att jag ville! Så vi gick lite omkring, och så kom vi på att det vore jäättefint att ta bilder med systemkamera en så fin dag, såå vi gick hem till Lojjs och hämtade hennes Nikon <3 och tog en massa fina höstbilder! :)
Sen gick vi hem till henne, åt lite lunch och passade hennes syskon. Sen åkte vi och köpte löördagsgoodiis (A) <3 det var mumsi, och sen så åkte jag hem :)

Nu ska jag nog äta snart, och innan dess så måste jag skriva på min självbiografi i svenskan, så det får räcka nu :P
Höstpussar på err!! (ja, jag är inte lika höstdeppig nu ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0