Montag.

haha, om det heter så på deutsch ;)

Den här veckan är ganska nice, för att vi pga mozartkonserten så har vi inga andra läxor och så är det specialgrej med kulturskolan så det är inga aktiviteter! :D missuppgfatta mig inte, det är kul med aktiviteter, men det är också skönt ibland att inte komma hem sent vaarje dag...

Och apropå det, KOM på vår konsert! Nu på torsdag, 19:30, Kungsholms k:a, biljetter säljs på plats 45 min innan.
Välkomna! :)

Nu ska jag nog duscha och sen bara typ ligga och läsa elle något. Mysigt <3 (jag vet att ni är fett intresserade innerst inne)
Pusse!

Kommentarer
Postat av: Klara

Heidi Montag eller? :P (skoja)

2010-10-25 @ 21:45:39
URL: http://smileatmystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0