uuuuuh...

Okej, jag mår GALET illa just nu...

Idag i skolan dissikerade vi kalvhjärtan. Jag är inte extremt rädd för det eller så och tyckte faktiskt det var väldigt intressant och blev nästan lite sugen på att läsa medicin. Den som lever får se hur det blir! ;)
Men i alla fall, i andra halvklassgruppen var det en kille som SLICKADE (ja, slickade) I HJÄRTAT!!! för 10 kr... och nu la de upp en bild på facebook, usch usch usch säger jag bara.......



Annars har dagen varit helt okej, jag köpte en fin klänning till konserten med Alvis efter skolan och efter det var jag och lyssnade på min duktiga systers konsert.

Asså jag måste typ sova nu, ni får kalla det överreagering men jag mår stört illa...
Puss (inte på kalvhjärtan dock)

Kommentarer
Postat av: Louise

Äckelunge!!! Det är ju farligt! :S bläää

2010-10-27 @ 08:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0