:D

Jag är glad. För att mitt liv är bra. Lite stressigt och deppigt ibland, men det klarar jag! Jag har gått igenom så mycket, och jag är en så jäkla bra och stark person, så jag klarar allt.

Jag var tvungen att få säga så.

Dagen har varit bra, vi gick på brandutbildning och fick lära oss släcka med brandfilt mm. det var kul :) sen så var det teater, pch jag tror vårt nya projekt kommer bli väldigt bra, faktiskt! :) Nu sitter jag här nyduschad och är ganska trött, ikväll blir ingen sen kväll.

Och just det, FÖRLÅT för uppdatering lägre än glocalnet...

Pöss <3

Kommentarer
Postat av: yeaa

BRA SAGT, ELLING! du är bäst <3

2010-09-20 @ 21:19:32
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0