Eko-lisa :)

Tjullulu på er!
Gårdagen var... okej. Jag  är gaanska skoltrött om man säger så, menmen, jag är glad att jag får gå i skolan och utbilda mig och lyckas här i livet.
Efter skolan var det däremot lite roligare, då begav jag mig till Solna C och köpte ett ekologiskt schampo och balsam från Body Shop <3 jag har alltid varit "intresserad" av miljön och alltid försökt köpa så mycket ekologiskt som möjligt, duscha kort med mera. Så, ja, jag är en liten Eko-lisa helt enkelt ;)
På teatern var det också väldigt kul, det har verkligen hänt något magskt med vår grupp sen gotland, vi känns så sammansvetsade... tycker jag i alla fall ;) <3
Sen så hann jag ju såklart inte blogga igår kväll heller, för jag kommer ju hem sp himla sent, och då får man sätta sig med en massa läxor... Usch :(
Nu är det dags för ännu en dag, hoppas er blir fantastisk! <3

Kommentarer
Postat av: Zigge - the one and only

En fråga bara:

Vad räknas som duscha kort? :P

2010-09-14 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0