jag saknar sommaren :( men höst är också trevligt!

tjohej! (ja, man måste ju ha lite kreativa hälsningar ibland xD)
de två senaste dagarna har jag haft noll läxor. Ja, jag blev faktiskt chockad efter typ en månad av ständigt plugg. Härligt som jagvetintevad. Och gissa vad jag har gjort dåå? spelat-bas-såklart :D så nu är jag fett duktig och har typ träningsvärk i armarna xD
Det var ju lektion idag också, och det är så kul nu när jag har bytt lärare! Åh, jag blir alldeles glad efetråt och peppad att bara öva öva öva, vilket är typ motsatsen till hur det var förut. Heltunderbart! <3
Innan basen så tog jag även en fika på stan med min vän Louise <3 det är lite svårt att hinna träffa den upptagna flickan nuförtiden, så man får passa på! :)
Fast nu har jag faktiskt läxor igen, så jag måste återgå till dem. Puss och hey från en fin chey ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0