mmmm <3

igår upplevde jag typ en av de underbaraste stunderna i mitt liv, ni kanske minns att jag fick ett presentkort på proffsmassage i födelsedagspresent av min papi, och igår åkte jag och utnyttjade det <3 en timmes helkroppsmassage, det var helt underbart <3

Idag var en lagom rolig dag i skolan, jag har faktiskt (ni kommer inte tro det) INGA läxor tills imorgon, och jag är jordens lyckligaste för det <3 (oj så mycket hjärtan).
Haha. Idag sista lektionen så hade vi Kemi, och vi skulle framställa estrar (orkar inte förklara vad det är, det spelar ingen roll), och redan innan sa vårlärare att det skulle lukta väldigt starkt och att vi kanske skulle bli lite höga. Och det blev vi. En dels estrar luktade gott, andra stört äckligt, och man blev helt yr i huvudet och sa massa konstiga saker. I alla fall jag. xS (en blandning av :S och xD)
Nu har jag lugnat ner mig litegrann och ska spela lite på Mitt Hjärtas Fröjd Och Glädje, Kontrabasen, och sen är det orkester.
Puusss <3


Kommentarer
Postat av: lolli

Vilken fiffig tanke, Franke! :D

haha det där med estrar verkar kul ;) puss

2010-09-22 @ 21:17:48
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0