Okej, inte heeelt bortkastad iaf!

Strax efetr förra inlägget så ringde låwäjs och sa att vi och Evelin kunde ses och fika på stan då innan hennes tåg åkte, såå, jag åkte in till stan och vi hade det mysigt och drack lite te på centralen och pratade musik <3

Såå, nu är jag lite gladare i alla fall. Resten av kvällen blir nog fylld av dusch och(haha, ni kommer få höra det måånga gånger) bas-spel. Haha. Men det är ju det jag älskar att göra 0:) <3

Jag ska till tandläkaren snart igen. Jag dör om jag måste få nya gummisnoddar. Nej, det gör jag inte. Man ska inte skämta om döden. Men less blir jag.

Sen måste jag köpa en ryggsäck, min rygg blir så sned av sidoväskor. Funderar på att hitta någon snygg i en second hand-affär, annars blir det nog en sån här snygging;


bild från google

okej, jag vet att typ alla har såna här nuförtiden, meen jag tycker de är fina :)

och nu kommer två bilder med den bästa kvalitén min telefon har att erbjuda;





och så avslutar vi dagen med en extrem sanning från baksidan av en espresso house-mugg. Det blir nog ingen övning, är för trött. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Låwäjs

du är så otroligt vacker, älskling<3

2010-09-26 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0