Öronproppar in my ♥

Hej! Den här veckan har varit väldigt jobbig för mig, på grund av mina öron och min jobbiga tinnitus. Så har det varit fransyskor här också (eller, de är kvar men ja), så... ja. Jag får väldigt ont i öronen och huvudet av höga och plötsliga ljud, asså väldigt, så öronpropparna har varit mitt liv, typ :P det är ganska jobbigt när jag har dem i också, men ändå.
Men nu har vi pratat med en öronläkare, och tinnitus är ju obotligt, men jag fick lite råd för hur det skulle kunna bli lite bättre i alla fall, så... det känns väl ganska okej. Det klart att det inte känns kul, men nu har jag gjort allt jag kan, så får vi se hur det blir i fortsättningen.
Imorse såg jag, tror faktiskt det var för första gången, en hel regnbåge. Hela bågen liksom. Då kändes det som om det skulle bli en bra dag, och den blev ganska bra också! :) Först hade vi idrott, sen var det lunch, och vi hade ganska lång lunch, så jag bestämde mig för att platta håret då, haha, jag tog med plattången till skolan... (a) vi hade skolfoto ;P hursomhelst, och då hade de flyttat upp lektionen efter lunch för att det var fotografering. Så jag fick ingen lunch! :O så går det när man är en liten fjortis ;)
Men ja, sen när vi skulle ta klasskortet så visade det sig att jag nu är längst i klassen! :D det enda negativa med det var att jag fick stå i mitten på översta raden och synas allra mest! Haha, bajs asså! Tur att jag hade plattat håret... haha xD
Sen hade vi lite fler lektioner, och så till slut lyckades vi få sluta klockan tv, fast vi skulle sluta tjugo i fyra! Niice ;D och då var jag SÅ HUNGRIG, så jag och greta tog en fika på espresso house <3 det var mysi :) ikväll ska jag på fransyskornas, gosskörens och flickkörens konsert, och det blir kul! :D

Just det, orkar inte skriva om gårdagen och det, det var ändå inte så mkt roligt att skriva om... Jo! Jag och Louise fikade igår! Haha, gud vad jag fikar ;) men ja, annars har det inte hänt så mycket kul, har nest haft ont i öronen :/ nu känns det lite bättre iaf!

Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jobbigt. Har samma problem med mina öron.

Men om du har tinnitus pga stress och spänningar, bettfel så kan den försvinna. Jag har fått tinnitus pga av det. Hur har du fått din tinnitus?

2010-09-03 @ 20:48:06
URL: http://kattvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0