SJUKT BRA DAG!

Hej!
Igår var en, som sagt, SJUKT BRA DAG igår! :D
Först så var jag i skuulan, och det var inte så sjukt bra, jag börjar komma efter för första gången någonsin :/
men sen på musiken så fick vi veta att vi mskulle göra ett samarbete med gymnasiet och sjunga MOZARTS REQUIEM! Det är svår jättekänd musik som tar en timme, och som den körnörd jag är så tycker jag att det ska bli JÄTTEKUL!! :D :D
Och jaa, efter skulan så åkte jag på ett studiebesök till Södra Latin för att möta upp min vän Louise. Det var lite nervöst och läskigt, för alla tittade på mig, men så träffade jag min f.d orkesterkompis Hanna och hon har börjat spela kontrabas på gamla dar och visade mig deras basförråd! Blev jag glad eller?! haha yepp, det vär häärligt 8) <3 ;D och så kom Louise, och då åkte vi till sergel för att hämta ut biljetter till I Rymden Finns Inga Känslor, sen stannade vi kvar lite i stan och sen såg vi den :D den var såå bra, mysig, gullig och fin <3 och så var ju min älskling Bill med också ;)
När filmen var slut åkte jag hem till Låwäjs och hade det mys. Åh, vilken bra dag det var :D

Idag är set solnadagen, och jag ska spela instrument och teater. Vi får se hur det går... Jajopp, puss och trevlig helg <3

Kommentarer
Postat av: louise

vad kul att du tyckte det! :D tyckte jag med, och du är så rolig ;) haha <3

2010-09-11 @ 17:14:16
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0