Tralalaaa :D

Jag är ganska glad :) Skolan idag var helt okej, och vi slutade 14:20. Så det kndes bra, och efteråt åkte jag hem till självaste Alven och bakade lite äppelpaj <3 och sen följde jag med till hennes sånglektion, och vi ska antagligen börja ta lektioner tillsammans! Det ska verkligen bli jättekul om det funkar :D idag sjöng vi Greensleves, en engelsk folksång. Den handlade typ om prostituerade i originaltexten, hmm... haha, fin var den iaf :P

Och nu till en tråkigare sak, min kära vän Amanda som jag lärde känna på stråklägret i somras har fått en skada i handen och får aldrig mer spela cello! :'( ååååh, jag tycker så synd om henne! Ett liv utan kontrabas liksom... herregud. :(

Och nu till en... lite mysko sak. Eller, ett litet erkännande (oooh, fett med spännande). Jag vågar aldrig öva på musiksaker när folk hör. Asså knappt inte ens när jag kan det bra. Så alltid om jag behöver öva på någon grej med skolan eller öva bas så får jag antingen gömma mig i mitt rum och spela/sjunga jättesvagt eller vänta tills jag är ensam hemma :S lite töntigt kanske, men... jag har väl lite lågt självförtroende och självkänsla. Eller, mycket lågt... jaja.

Nu kallar läxorna, sen sängen. Pussochkram

Kommentarer
Postat av: Zigge - the one and only

Och du klagar på Joanna för att inte vill spela när hon inte kan..*host*dubbelmoralhost

Men då kan man ta sånglektioner med en alva och lära sig att sjunga inför andra;)

2010-09-07 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0