huiihuii (hihi, vissel)

Jag har börjat med att låta bli att skriva inlägg när jag känner att jag inte har något av värde att skriva, men sen när det har gått så lång tid sen förra inlägget så känner jag ändå att jag borde skriva någonting för att hålla bloggen någorlunda igång, och då blir det meningslösa babbelinlägg ibland i alla fall... Haha, hur ska jag göra? Den som har någon idé får hemskt gärna lämna en liten kommentar, en sån har jag inte fått på typ hela april... inte för att tigga eller så men ja O:)

Idag så var det skola igen, och tja... det var väl okej. Jag hade föredrag i kemi om läkemedel, och det verkade som om ingen fattade särskilt mycket... ehe, aja. Sen så var det lite allt möjligt och så efter skolan så gick jag till lagerhaus med carro och åt tillsammans med henne och alvisen innan basen. Det var mycket trevligt <3 och på basen så började vi med tumläge, och det var kul! Fast nu gör det ooont i min tumme :/ :P

Men nu så har jag babblat färdigt, kramihejdå på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0