men glad påsk hörni!

En dag sent kanske, men i alla fall. Igår lagade jag påskmat typ hela dagen med min familj och sen åt upp den med samma sällskap :P det var trevligt :D ♥

Och idaaag, så fick jag en lite tidig konfirmationspresent nämligen... *trummvirvel*.. EN CYKEL! :D Inte bara det att alla växlar fungerar på den (till skillnad från min förra där bara en gör det) och en massa annat bra, den är galet JÄTTEFIN också! Ååååh lalala jag är så glad. Det är en jubileumscykel som ser ut som cyklarna gjorde för 100 år sedan, fast ännu bättre och finare! Åååh jag känner mig som världens härskare och skulle kunna cykla jorden runt. nästan.

Så tog jag och min mami en liten cykeltur vid vattnet i solskenet där det fanns en massa blåsippor, vitsippor och tussilago för att inviga min fina nya cykel. livet är för underbart ibland ♥

Men nu ska jag nog ta och gå ut, det är så sjukt underbart väder! Och vi ska ha grillpremiär ikväll också... ÅH vad allt är bra :D massa pussar och kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0