Mindre lyckad cykelpremiär

åh göta petter, är det så länge sen jag bloggade sist? herregud...

I alla fall, imorse tänkte jag ta vara på den fina vårdagen och samtidigt vara en duktig chey och cykla till skolan. Allt var jättebra och mysigt, tills jag kom till typ grusigaste och skarpaste svängen i ztaan och ramlade - vilket resulterade i skrapsår på händerna, höften, knäet och förstörda favoritbyxor. Hurra!
TacktackTACK snälla alvis som hjälpte mig under dagen så att jag kom till skolsyster och så. Du är bäst <3

Japps, och så har även älskade alvis tvingat mig att släpa mig till orkestern ikväll mina stora skador till trots så ja, jag får väl ta och göra det, buhu vad det är synd om mig (näråå ;))
Nu ska jag gå och byta om till lite mindre söndergrusade kläder, hejsidåsi :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0