glad_chey_96

har jag varit idag :D den här fantastiskt soliga och varma vårdagen började med en två timmars promenad efter frukost i shorts och linne, och sedan har dagen bara glassat på utomhus för mig. Så himla najjs så jag dör! ♥ det enda dåliga med fint väder är att man inte kan öva bas inomhus då när man äntligen har tid.... haha, i-landsproblem. dessutom är jag så glad att det är vår att det knappt gör något :D

För övrigt så går det tyvärr inte att jag får komma iväg till mitt älskadeälskade-landställe nu på lovet, så jag är mycket öppen för den som vill träffas :)
Dags för mat snart, jag är sååå hungrig, just for your information liksom. hejdåå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0