Puh!

Den här dagen/veckan har varit gaanska crazy. Massa läxförhör/inlämningsuppgifter, konserter och idag fet uppsatsskrivning i SO och prov i näringslära på hemkunskapen. Efter det är man ganska värd påsklov tycker jag O:) så glatt påsklov nu allihopa! Eller vad man säger...

För en gångs skull har jag inte en massa saker att göra på påsklovet, men jag villvillvillviiiill verkligen åka till mit älskade älskade landställe <3



Hallå hej jag längtar ihjäl mig typ? Men det var faktiskt fett soligt och varmt idag och det var underbart och jag hade magtröjaaa :D nu kanske sommaren kommer någon gång, hoppashoppashoppas <3
Ha en mysig lov/fredagskväll nu :*

Kommentarer
Postat av: louise

sexigt!

2011-04-15 @ 22:35:43
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0