valborg

eftersom både läsarna och skrivaren till den här bloggen verkar ha tappat suget totalt så funderar jag allvarligt på en bloggpaus... menmen, nu blir det ett inlägg i alla fall!

Idag har jag repat med min wohoo-iga orkester, och gudars vad det är kul alltså! Särskilt med bästa bas-sälskapet av de två korthåriga hannorna :D <3 riktigt skojigt som vanligt :)

Just det, jag har fått en herman nu också! Han är en naturlig surdeg som man har i några dagar och matar den och låter den jäsa, sen delar upp och ger bort till folk och bakar kaka på det resterande :D mycket skojigt. Säg till om ni känner att ni skulle vilja adoptera en liten Hermis!

Ikväll ska jag gå på skansens valborgsfirning där min papa ska sjunga med sin kör. Det blir nog trevligt :D

Men sen har jag nog inte mycket mer att säga... förutom att vädret har varit förträffligt hela veckan och att jag har cyklat till skolan hela veckan (och nu klarar jag tom av att cykla på rammelstället igen!)! :D (känner hur jag missbrukar :D-smileysen, men... den är min favorit! :DDDD)
Jaja, nog med tråk, puss och glad vår på er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: tycker jag är helt rätt gjort!

2011-05-02 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0