choklaaaaaad

asså, hela livet känns typ choklad just nu...! hahahah
Det är nog mest för att jag har ätit så s.t.ö.r.t mycket choklad under denna kväll. Det ör nämligen så att jag och Alven har upprepat vår hemmagjorda-chokladpraliner-i-julklapp-till-familjen-grej! Dock var vi lite pro-igare denna gång... allt blev STÖRT gott men ändå lite fail, chokladskalen blev för tunna såå alla går typ sönder... men i alla fall. STÖRT GOTT var det alltså, om någon missade... Mycket choklad blev det....
Nu är vi(läs jag) aastrött och vill typ sova men är för mätt efter allt chokladätande...
Såå går det!
Men det har faktiskt hänt annat idag också, jag hade ett lätt engelskaprov, ett luciarep i kyrkan vi ska vara i på luciamorgon och fått hem klänningen jag ska ha i globen (IIIH). Det är heltgalet. Men det visste ni nog redan.
tror vi säger godnatt där... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: louise

meeen ni sparar om ni käkar från er röv....

(ta fram en stor slev)

2011-12-09 @ 07:18:24
URL: http://furiadeamor.blogspot.com
Postat av: amanda

haha vad äcklig du är louise!



åhh jag önskar verkligen att jag skulle kunna vara i globen och titta på dig!♥♥♥

2011-12-09 @ 16:00:43
URL: http://www.amanda-moberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0