Du vet att du är poppis när det står om dig på nyaste skvallerbloggen...

... nejmen seriöst!
Idag har varit en FANTASTISK dag på globen!!! Wihoo säger jag bara :D:D:D Jag fick se min loge, och framför allt STIGA IN I och ut ur globen när ALLA SJÖNG och allas blickar var riktade mot mig (jag kände mig som en prinsessa :') !!)  TACK SNÄLLA alla ni som har sagt grattis, önskat mig lycka till mm!!! Asså, till och med de på den nya skvallerbloggen tycker att jag passar som lucia och  ÅÅÅÅÅH ♥

Sen hade vi konstigt föredrag med klassen+körklassen som jag har gått runt och stressat mig över, och det gick väl helt okej :)

asså... WIIIE!!! Nu ska jag... inte sova, men typ... gå runt och vara glad! :D:D:D
MASSA KÄRLEK TILL ER! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

kärlek på dig också!

2011-12-07 @ 00:47:27
URL: http://www.amanda-moberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0