efter 13 timmars sömn...

så är jag fortfarande alldes lycklig och varm i hjärtat efter känslan av igår, alla fina ord som sagts om mig och alla fina bilder som har tagits. EFtersom jag är ledig idag och ändå inte har så mycket för mig så kommer här en del bilder från igår:
Mitt crew i logen! Japps, jag hade ju egen loge cool som jag var. Med mig hela dagen var kära mami med och hjälpte mig, men även syster yster, LoLo, Greta, Klara, Anna och Alven kom på besök då och då :)
... ja, vad säger man? Alla avgudar lucian, hahah!
Innan sista föreställningen, en glad och taggad Ella vid sminkbordet!
Efter föreställningen, glad tjej är bara förnamnet!!!
Lycklig efter en fantastisk dag!
Jag vet att jag tjatar, men åh, jag har ADRIG känt mig finare! Bild av en vän till mami
Nu ska jag hitta på något annat, heiråh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0