Hejdå AF-lucia...

... ses aldrig mer :'( åh fy fabian vad jag kommer sakna att springa runt och leta krans, stryka lucialinnet, gå och lägga sig extra tidigt för att vara pigg när man ska upp 05:15 morgonen därpå för att gå till kyrkan och ha luciatåg, och åh vad jag kommer sakna Globen och ÅÅH ♥

Luciatågen vi hade idag gick iaf braa, och greta var såå fin lucia! :') haha, det var lite kaos bara för att jag hade ingen krans (behövde ju ingen i globen höhö VIP man är), men det fixade sig till slut. Sen efter luciamorgon i kyrkan och lussetåg på Operan hos en i klassens mami (MINNEN att vara på operan!! läs november 2008 om ni vill veta mer om dä (eller nej, gör inte det förresten...))  såå var det några tjejer från min klass som ba NÄE vi vill sjunga mer! Så då gjorde vi det :D Vi ställde oss på stan i våra linnen och kransar och sjöng för glada och överraskade turister i Gamla Stan, sen tågade vi vidare mot slussen och fortsatte sjunga. Det var så kul! Älskar att kunna sprida glädje till andra :'D

Och nuu är det tillbaka till verkligheten ett par dagar till, har prov torsdag och fredag, båda svinviktiga (GAAH) men det är bara att stå ut. Nästa lördag är det ju faktiskt julafton! Ojhjälp vad tiden går fort...

Nu ska jag titta på julkalendern, puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAH "gör inte det förresten..." <3

2011-12-14 @ 21:30:51
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0