Ingen blogglust riktigt...

Det är så mycket som händer nu, och jag orkar inte skriva särskilt mycket alls. Men idag hade jag konsert och det gick väl helt okej och föredraget jag skulle ha idag blev inte av... ja, typ så

Imorgon har jag SYV (Studie-och YrkesVägledning)-möte på morgonen vilket gör att jag missar idrotten och får en kvarts rast. Party! Därför kan jag ju vara uppe extra sent idag... not.

Ååååh, i Globen så är ju SLB (sthlms läns blåsarsymfoniker) med, och de spelar sååå fint! Har länge uttryckt ett starkt hat mot dumma tutiga brassinstrument, men jag tar tillbaka en del av det, för det KAN faktiskt låta hur fint som helst också!... om de som spelar är jättebra dårå...
Det är ett trumpetsolo på Nu Tändas och det är så galet fint att jag bara BGDAAH och vill lära mig spela trumpet nuuu och sitta nu vet som Pippi gör i Pippi firar jul när hon sitter i sin såndära pippitröja och spelar på trumpeten hon har fått i julklapp. Åååh :')

Jaja, har redan varit uuppe på tok för länge för min smak, godnatt!

Kommentarer
Postat av: louise

haha "dumma tutiga brassinstrument"

2011-12-08 @ 07:19:40
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0