en såndär lista kan man ju alltid göra

Något som gjorde dig glad igår?
Att sitta med min syster i hennes rum med levande ljus och göra julkort. Julkänsla


Humör just nu?
Lite otaggad, huvudet och halsen gör
ont mm, men har det väl ändå lite mysigt i soffan med filtar och julte (tack greta för téet!).

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Jag försökte sova, men det gick inge vidare.

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Åt frukost i soffan och tittade ut på snön.

Vad du ser om du tittar till höger?
Mitt vardagsrumsfönster. Det snöar ute, och det är fint.

Vad gör dig glad just nu?

tanken på jul- och nyår (och att jag förhoppningsvis blir frisk tills dess)

Hur vädret är hos dig just nu?
Det är snöigt om någon missade ;)

Vad var
det senaste du åt?

Pepparkakor, mmm

Vilket mål på dagen tycker du bäst om?
Långa helgfrukostar! Då kan man ta det lugnt och äta gott, på vardagsmornar mår jag bara illa, så på vardagar säger jag middag!

Bästa glassmaken?
Citronsorbet! Åh vad jag älskar citron! Annars riktigt mörk chokladglass eller saltlakrits...

Sover
du tungt?
Oftast

Drömmer du mardrömmar?
Ja, eller, det beror på definition. Jag brukar inte drömma typ "det kommer en mördare"-drömmar, snarare drömmar när det blir för mycket att göra/hålla reda på, eller drömmar när inget fungerar och allt bara kaosar sig på ett dåligt sätt.

Hur många kuddar sover du med?
1 räcker för mig :)

Snarkar du?
Hahah, när jag är förkyld ja! Sen pratar jag tydligen i sömnen iband också...

Favoritkläder?

Hmm... Om det ska vara vinterkläder säger jag nog min blå- och svartrandiga oversizetröja från monki som har hängt med i flera år, den känns Ellig och passar till det mesta! Om vi snackar sommarkläder så är det nog mina blommiga shorts med hög midja :')

Favoritgodis?
Asså, jag är ju en såndär jobbig unge som älskar all sorts godis... Men PINGVINLAKRITS är ändå bäst ♥ Ååh, ska man muta mig så är det såna som gäller alltså...

Höger-eller vänsterhänt?

Höger :D

Stjärntecken?

Lejon! Vet inte hur mycket det stämmer, men jaa...

Vad längtar du efter mest just nu?

Att få bli frisk, jullov och jul över huvud taget

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

tihih, listor <3

2011-12-20 @ 08:16:36
Postat av: louise

jag äter pingvinlakrits atm! :D

2011-12-20 @ 17:44:58
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0