Min hjärna är mos.

Har blitt sjuk och är hemma idag... Det positiva man kan säga är att det i alla fall kom efter all viktig lucia och sådär :)

Men jaa, jag kan inte öva, inte plugga, allt bara rörs ihop och till slut finner jag mig sittandes i soffan med datorn igen. Jaja, så är det ibland.

Men något kul jag kan se fram emot är att jag ska till frisören om några timmar! Det orkar jag nog med, och jag har ju tänkt klippa mig huur länge som helst men väntat till efter lucia (gissa varför) och nu är det verkligen dags! Hur det blir får ni se sen :)

Jaja, om man ska försöka igen med religionsboken kanske... pussochkram

Kommentarer
Postat av: Louise

typ alla i min klass :( puckon

2011-12-15 @ 17:53:59
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0