för tredje gången på denna lilla blogg kan jag meddela att...

... Det är min namnsdag idag! :D (det är lugnt om ni inte visste det, jag hade till och med glömt det själv xD)

Idag har jag repat med suso. Det var mycket skojigt, och sen ikväll så kommer Louise. Mys <3

Nu har jag btw snöat in mig på en ny gymnasielinje, nämligen den klassiska linjen på Musikkonvervatoriet i Falun. En av kontrabasisterna i Norrköping som hade gått där sa att alla basister som har gått där har kommit in på musikhögskolan sen utom en (som fick skivkontrakt istället). Så att... det känns också lockande. Fast i Falun liksom. Gaanska långt bort. Och sen kanske jag vill bli läkare istället. Eller arkitekt... Ååååååh, kan ingen hitta ett eller flera parallella universum till mig?! Tack.

Jaja, hoppas ni har det bra idag, puss <3

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Go Falun! Men du kanske inte behöver tänka på det redan nu?

Var inte susorepen på söndagar?

2011-02-19 @ 21:43:15
Postat av: ämända

HALLÅ, FÖROLÄMPA INTE MITT FALUN <3

2011-02-20 @ 14:23:26
URL: http://www.tovalisaa.blogspot.com
Postat av: ämända

även fast det inte är lika stort som stockholm, så är det min närmsta storstad <3

2011-02-20 @ 14:24:17
URL: http://www.tovalisaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0