http://storyofstuff.com/

Ni måste seriöst gå in på den länken och se videon som kommer upp till vänster. Usch herregud... jag mår illa när jag ser den. Och det värsta är att jag är en del av det hela. Usch... Jag kan inte bli musiker när det är sånt där på gång i världen som så tragiskt få förstår. Men ärligt, se den, jag vet att den är lång, men se den ändå.

Haha, nu känns typ inget roligt längre. Men idag simmade jag 0,7km (det låter mer än bara pytte-700m) i eriksdalsbadet med klassen och sen så var det f1 lång håltimme då vi åt på subway och åkte till klaris :)
Sen efter skolan så gick jag och alva i sålna cäntröööm, och jag fick med mig hem en kjol och en väska som båda var finenfinefinfinfinfinjättefina, men nu var det inte lika roligt efter att ha sett den där videon... men ärligt, ni måste se den ändå.
Pussehejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0